KÄRDLA MÄLUMÄNG

Ensüklopeedia ütleb: Mälumäng ehk viktoriin ehk kilb on mäng, kus mängijad (üksikult või võistkonniti)
üritavad esitatud küsimustele õigesti vastata. Õigete vastuste eest jagatakse punkte ja võidab kõige
rohkem punkte teeninud mängija või võistkond. Just neid samu klassikalisi põhimõtteid järgib ka
KÄRDLA MÄLUMÄNG, aga mitte ainult.

Idee, et ka Kärdlas ellukutsuda, see Eestis nii populaarseks saanud vabaaja veetmise vorm, sündis
ühes varasügiseses lõunalauas, kui Rannapaargus pakutava prae ja vaate kõrval liikusid mõtted ees-
olevale talvele ja paratamatult ka tõsiasjale, et siis kipub saar koos pealinnaga talveunne jääma.
Nüüd tagant jäele nende algushetketele mõeldes on siiras rõõm tõdeda, et see idee sai vormi ja täna
kuulub kategooriasse mõeldud tehtud.

Eriline rõõm on tõdeda, eriti just vaadates seda seltskonda, kes igakuiselt koos ja mängimas käib, et ühise nimetaja taha aktiivne hiidlane ei ole võimalik tõmmata üheseid parameetreid. Meie statistika ütleb,et aktiivne hiidlane on vanuses 20-70 eluaastat ja peab ameteid arhitektist geograafini, apteekrist kooliõpetajani, puutöömeitrist riigiametnikuni või vabaühenduse eestvedajast suurettevõtte juhini.

Mängust lähemalt!
Kärdla Mälumängus osalevad nelja liikmelised võistkonnad, kes vajadusel võivad kasutada ka asendusliikmeid. Hooaeg koosneb 7 voorust, millest kokkuvõttes kehvemat vooru ei arvestata. Voor koosneb 32-st küsimusest, mis on jagatud 6-te plokki. Iga õige vastus annab 2 punkti. Küsimuste plokkidest kolm on üldised, kaks on pildi ja muusika küsimusega ja üks plokk on puhtalt Hiiumaa teemaline.

Võstkondi ja tabeleid vaata hooaegade alt.

Lõpuks ja võibolla veidi ka uhkustades mandri kilvade ees, peame tegema sügava kummarduse meie
toetajatele, kes täidavad iga voor esikolmiku auhinnalaua ja toovad reedeõhtule kohaselt lauale
lonksu õllet ja siidrit.

Tule mängima!

Kodukat aitas meil teha:
HKK_pluss_Leader_kolmik_RGB

 


Comments are closed.